LA NIT MARICARMEN
FUTURACHICAPOP
+ALAN NEIL +CENTAUROS
DV. 12 DE MAIG, 22:00H
(PORTES 21:30H)
VOL (BARCELONA)

FUTURACHICAPOP
A dojo de sintetitzador, de melodies evasives i de melodrama. FUTURACHICAPOP fa música pop pels broken hearts. Sota un embolcall sònic inspirat en les melodies de sintetitzador i unes lletres dicotòmiques de desamor que busquen l'assertivitat, però topen amb la irracionalitat dels impulsos – l'artista barceloní expressa lliurement la seva existència com a persona queer en un món hetero normatiu. El tindrem en directe a Curtcircuit el 12 de maig a la sala VOL en una vetllada molt especial, LA NIT MARICARMEN, on hem ajuntat a FUTURACHICAPOP, Alan Neil i Centaures per gaudir-ho de valent. T'ho perdràs?
Anticipades 12€ + despeses / Taquilla 15€

ALAN NEIL
Alan Neil bé podria ser la barreja d'una rave al polígon de Vallecas amb la Setmana Santa andalusa. El cantant, productor i compositor Alan Neil es va criar en el cant flamenc de les penyes flamenques de Vallecas (Madrid) a mitjans dels ‘90. Influenciat pels ressons de la ruta del bakalao i amb tota una motxilla de sintetitzadors i electrònica de la seva adolescència, el maig de 2022 va publicar el seu segon àlbum ‘Rave Flamenca’, un treball que no renuncia a les seves arrels flamenques: una coctelera amb gust de pop, a techno-quinqui, a les folklòriques, al so mákina i als patis andalusos. Estarà a ‘LA NIT MARICARMEN’ al costat de FUTURACHICAPOP i Centauros el 12 de maig a la sala VOL.

CENTAUROS
Centauros va començar com un projecte musical col·laboratiu liderat per Dani Balaguer i Anna Escurriola. Les seves cançons, en constant evolució i a cavall entre el pop costumista i el surrealisme, són interpretades per diferents cantants, els quals aporten la seva pròpia essència. El projecte neix en 2018 com a experiment col·laboratiu per a l'enregistrament del seu primer EP ‘Sin Título #1’. L’any 2020 publiquen el seu segon EP, ‘DISCO DRAMA’, un disc que de nou compta amb col·laboracions d'allò més destacades del panorama nacional. Després d'aquest enregistrament, Centauros es converteix en un projecte unipersonal amb la sortida d'Anna Escurriola. Aquest 2023 surt el seu primer LP, un catàleg intimista de fílies sexuals i que presentaran a ‘LA NIT MARICARMEN’ al costat de FUTURACHICAPOP i Alan Neil el 12 de maig a la sala VOL.